
Información del autor
Autor Michael Swan |
Documentos disponibles escritos por este autor (2)



Título : The cambridge english course 1 : students book Tipo de documento: texto impreso Autores: Michael Swan ; Catherine Walter Editorial: London : Cambridge University Press Fecha de publicación: 1988 Número de páginas: 160 páginas Dimensiones: 21 centímetros ISBN/ISSN/DL: 978-0-521-28908-5 Idioma : Inglés (eng) Clasificación: ENSEÑANZA DE UNA SEGUNDA LENGUA
LENGUA INGLESAClasificación: 428.2407 S98S Nota de contenido: The students book contains presentation material (introducing and demostrating new languages) and exercises. At the end of the students book there are summaries of each unit, containing lists of the structures and vocabulary which students are expected to learn. Link: https://pmb.unjbg.edu.pe/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=34342 Ejemplares (1)
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Area FECH4345 428.2407 S98S Libro Biblioteca FECH AL - Lenguas Disponible Area_de_Letras
Título : The cambridge english course 2 : teachers book Tipo de documento: texto impreso Autores: Michael Swan ; Catherine Walter Editorial: London : Cambridge University Press Fecha de publicación: 1986 Número de páginas: 185 páginas Dimensiones: 21 centímetros ISBN/ISSN/DL: 978-0-521-28982-5 Idioma : Inglés (eng) Clasificación: DOCENTES
ENSEÑANZA DE UNA SEGUNDA LENGUA
LENGUA INGLESAClasificación: 428.2407 S98 Nota de contenido: The teachers book provides detailed step by step guides to each lesson. These are intended particulary as a support for less experienced teachers and for teachers who have litle time to prepare an introductory section in the instructions to each lesson lists. The new language items introduced (structures, words and expressions and phonology) mentions any special materials that may need to be prepares and gives notes on language points that may present problems. Link: https://pmb.unjbg.edu.pe/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=34343 Ejemplares (1)
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Area FECH4346 428.2407 S98 Libro Biblioteca FECH AL - Lenguas Disponible Area_de_Letras